GARANTİ VE İADE KOŞULLARI


Gurmepark olarak, sizlere en iyi hizmeti sunmak için gerçekleştirdiğiniz tüm alışverişleri önemsiyoruz. Ürünlerimizi taze ve güvenilir koruyucu ambalajlar içerisinde göndererek kalite standartlarımızı koruyoruz. Ancak, kargo sürecinde herhangi bir problem yaşamanız durumunda, 7 gün içinde bize başvurarak ürün değişimini sağlayabilirsiniz.


İletişim Kanalları

  • Hesabım / İade Taleplerim bölümünden hatalı gördüğünüz siparişler için iptal ve iade talebi oluşturabilirsiniz.
  • Ürünlerinizle ilgili yaşadığınız problemlerde bizimle 0 (332) 321 58 87 veya [email protected] adresinden iletişim kurabilirsiniz.

Özel Durumlar

  • Süt ve süt ürünlerinde sevkiyat sırasında oluşabilecek ezilme veya bozulma durumlarında, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün fotoğrafını çekerek [email protected]'ye iletilmesi gerekmektedir.
  • Süt ve süt ürünlerinde iade, ürünlerin kullanılmayacak durumda olmadığı sürece mümkün değildir.
  • Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade yapılmamaktadır.

Kargo Ücretleri

  • Süt ve süt ürünleri dışındaki iade taleplerinde, kargo ücreti müşteriye aittir.
  • İade edilen ürünlerin iade şartlarına uygun olması durumunda, geri ödemeler ürünün bize ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde gerçekleştirilir.

İade Adresi

Gurmepark
Havzan Mahallesi Ebusuud Efendi Caddesi No:40/A
Meram/KONYA


Fatura Bilgisi

  • İade etmek istediğiniz ürünün kurumsal faturası varsa, iade işlemi için kurumun düzenlediği iade faturasını göndermelisiniz. Fatura, kargo ücreti dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.

Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği

Eğer vergi mükellefi değilseniz, iade edilecek ürünle birlikte, firmamıza ait faturada yer alan ilgili iade bölümünü eksiksiz doldurarak imzalamalısınız. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.


Genel İade Şartları

  • İadeler, mutlaka orijinal kutu veya ambalaj ile yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş, satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermelisiniz.
  • Ayıplı ürünlerde kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutmanız ve ürünü teslim almamanız gerekmektedir. Bu durumda kargo ücreti firmamız tarafından karşılanır; diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICI'ya aittir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR